söndag 15 april 2018

Det är 4 år sedan jag skrev mitt senaste inlägg här!

2012 träffade jag Christopher! En person som lärt mig så mycket, följt mig genom så mycket! Utan honom kan jag nog undra hur allt skulle gå men så jäkla envis som jag ändå varit genom åren så tvivlade jag nog aldrig på att jag kunde!

2013 började jag jobba på Lagerhaus i Halmstad! Det har alltid varit en dröm för mig att få arbeta med inredning & generellt i butik! Där jobbar jag än idag o h livet rullarna som det ska, i rätt riktning dvs!

I oktober 2015 föddes Hugo! Min finaste lilla skatt som stått modell för Lindex vilket jag är väldigt stolt över!

Och Elis kom strax därefter 2017!

Jag kommer inte att skriva mer i denna blogg!
Jag har funnit ro i mina känslor, i det jag en gång fick genomlida men som jag senare tog mig upp ur!
Jag har en fantastiskt fin familj, min pappa har varit nykter i över 10 år och det finns inte en tendens till det jag fått leva med under många år! Min biologiska mamma finns ej med i bilden o det har sedan min ankomst till världen varit hennes aktiva val som jag inte har något emot! Angelica som tog  mig till sig som 1-åring kommer alltid att vara min mor, barnens mormor!

Tack till alla er som en gång läst detta & stöttat och uppmuntrat!
Jag finns på Instagram som Hugoelis för de som ännu vill följa min resa!

Massa kärlek 💚

Inga kommentarer: